Asi mi preskočilo

26. augusta 2012, petercer, Nezaradené

mám taký zvláštny pocit akoby som nevnímal tento svet

normálnymi očami

mám pocit beznádeje a čakám nejaký stret

každý sa ma snaží

presvedčiť, že to nie je krízovy stav a ja idem vpred

 

ráno si dávam svoju šálku kávy

z televizora ma niekto presviedča, že nám je ako nikdy predtým

z rádia ďalšie smutné správy.

mám pocit, že sa asi zrútim zo skály

som jedinečná osobnosť, ktorá nevie čo s tým

 

potom mi ostáva len sa dobre opiť

nevnímať tento skazený priestor okolo seba

mal som byť slušný, voči známym

nedopadlo by to so mnou takto, tak mi treba

umyť sa v ľadovej vode potrebujem

 

všetká tá špina zo mňa zišla

ale moja beznádej zostala

viete mi niekto pomoct teraz

ako malé dieťa robím hlúposti

to je z tej doby krízovej

 

alebo mi už preskočilo