Založ si blog

PETY ČERY SHOW 1.

POZNÁMKA AUTORA : Všetky skutočnosti v tomto článku sú vymyslené. Zhodujú sa len mená verejne známych osob. Autor sa vopred všetkým uvedeným ospravedlňuje. Všetko je to myslené zo žartu a na pobavenie našich ťažko skúšaných občanov, ktorí zďaleka nemajú taký život ako vačšina spomínaných v tejto show. Až na výnimky. Ale to zistite až po prečítaní tohto článku.

Všetkých Vás pozývam na túto, svojho druhu, výnimočnú show.

Opona sa otvára.

ZAČÍNAME:


Z reproduktorov sa ozýva známy mužský mohutný mikrofonický hlas, ktorý uvádza na pódium hlavnú postavu dnešného večera, novú komediálnu hviezdu po vzoru západnej show – Pety Čeryho:

Dámy a Páni práve na pódium prichádza hlavný protagonista dnešného večera a veľký showman:

PETYYYY  ČERYYY

Nabitá sála Domu ROH buráca. Je plná našich vysokoškolákov, ktorí dostali lístky zadarmo. Dnes je sobota a mládež má o zábavu postarané. A skutočne nás čaká bohatá show aj keď za málo peňazí. Sála je prenajatá za 1 euro a aj vačšina technikov a učinkujúcich dnes vystupuje zadarmo. /Poznámka autora: Niektorí učinkujúci to ešte ani netušia, inak by také hviezdy do tohto programu neprišli, dostanú zaplatené v naturáliach, možno…ha…ha. To len tak na okraj. Poďme sa radšej pozrieť na show. Peniaze nie sú všetko. …Ak sa nemýlim./

A už prichádza maličký moderátor dnešného večera –  Pety Čery.

P.Č:Vítam Vás moji drahí na mojej prvej zábavnej show. Lístky máte zadarmo, včera ste sa neučili lebo bol štrajk, Ha Ha.

Zo sály sa ozýva burácanie a dupanie nohami: My nie sme stredoškoláci. My sme neštrajkovali ty depčo.

P.Č:Ja viem. To bol  len pokus o žart . Začína sa zábava akú ste ešte nezažili. .Táto show sa bude vyznačovať množstvom zaujímavých hostí, ktorí nás budú zabávať svojím životom a bonmótmi. Aby sme dlho nezdržovali, lebo čas nás tlačí. Vítam prvého dnešného hosťa…. pána poslanca Martina Poliačika.

Sála tlieska a víta prvú hviezdu programu.

P.Č.: Dobrý večer pán poslanec. Aká bola cesta?

M.P.: Hrboľatá. Tie jamy v Bratislave by už mohol niekto opraviť.

P.Č.: Možete to iniciovať v parlamente alebo intervenovať na Magistráte. Ale vy máte zjavne oveľa doležitejšie veci.

M.P.: Tu je toľko zdravých a inteligentných mladých ľudí. Mládež, ja  vám to poviem takto…. Ja som bol tiež mladý, a tiež som vystrájal .Pozrite sa na mňa. Som poslanec Národnej rady. V živote možete dosiahnuť čokoľvek. Všetko záleží od vás. Každý je strojcom svojho šťastia. My podporujeme usilovných, pracovitých a bohatých. Snažte sa a budete bohatí…..a keď  sa vám to nepodarí, budete aspoň bohatí duchom. Všetkých vás podporujeme.  Nepočúvajte tých dedkov a žite naplnooooo …..

Sála je vo vytržení. Pol sály tlieska, druhá polovica búcha nohami a atmosféra graduje. Skutočná show.

M.P.: Viem, viem nie každý s nami musí súhlasiť. Ale ako hovorí moj predseda Rišo: Sme slobodní a nijakí komunisti ani maoisti, nikým nevolení lenivci z Bruselu nám tu nebudú rozkazovať kde máme svoje euráče dávať. Radšej ich prepite a tráva tiež nie je škodlivá . A chlapci majte sa radi a voľte nás…..

Hľadisko hltá slova pána poslanca ako na svatej omši a je nešťastné, že už sa pán Poliačik musí lúčiť.

P.Č:Nebojte sa show zďaleka nekončí a hostia budú ešte vačšieho kalibru. Urobili sme najvačšiu show posledných dní a zachvíľu nás budú vysielať možno aj na STV 3.Poviem Vám taký vtip: Prišiel Číňan na Slovensko a pýta sa prvého Slováka, ktorého stretne: Čo je u Vás nové? A ten mu odpovedá: Nič. Si u nás veľmi vítaný a všetci sa na teba tešíme. Čakáme na tvoje investície a pre istotu máme všetci nabité…..Ha ha…

Obecenstvo je v rozpakoch, niektorí sa smejú, niektorí si myslia či to ten zabávač neprehnal…v sále je pískot, vreskot, buchot ako na hokejovom zápase….zábava ako má byť…..a potom hľadisko onemie….na pódiu sa objaví celá, celúúúúčička skupina Elán na čele s Jožom Rážom a mládež by najradšej vtrhla na pódium. Jedni kričia: Ty CH.J, druhí: Jožo je náš Boh, ďalší: Ty idiot….a Jožo sa len usmieva a sebavedomo prichádza k Pety Čerymu.

P.Č.: Ahoj Jožo, tak ako sa máš, ako žiješ. Stále na gauči….

J.R.: Ahooooj všetci. Ja mám najradšej ležanie na gauči,  ale niekedy musím aj hrať, lebo moja kapela ma potrebuje. Prááve som sa vrátil z činského veľvyslanectva v Prahe. A rozhodol som sa, že nateraz nechám tých aziátov žiť.  Žiadne strieľanie….že decká: ANOOOO. Jožo vie ako urobiť  atmosféru. V tom je skutočný profesionál. A zo sály sa ozýva zborové: ANOOOO  Treba ich trochu vyžmýkať…..Bude Elán China Tour 2013…Pod 100 tisíc ľudí na koncertoch nejdeme a plánujeme predať za rok viac CD-ečiek jak Gott za 50 rokov. Však sme najlepší NÉÉĚ.

Sála sa teší…. Jožo ma charizmu a presvedčí na živo aj najvačšieho nepriateľa, aj moderátor sa potí a nemá slov …..ale nakoniec, predsa……niečo zo seba dostane…

P.Č.: Veľmi zaujímave Jožko a čo nám dnes zaspievate a zahráte.

J.R.: Zahráme vám ale úplne novú, skutočne úplne novúúú………….verziu…….náááááášho veľkéééééého

hitu……………úplne namakanúúúú…………………verziu…………song…………………….Čakáááááááám Ťaaaaaaaaaaaaa………Láááááska…….tak sa všetci pochytajte za ruky a majte sa aspoň chvíľu radi a kupujte naše Super CD a prídte do Číny pozývame Vás ….vstupne len 50 dolárov….

Ľudia spievajú a Elááán je stááále legenda….bola to dobrá voľba pozvať  ich na našu prvú show…

J.R.: Tak sa majte a niekedy nabudúce na nejakom poslednom koncerte…..AHOOOOJ…

Jožo a Elán odchádzajú a diváci sú vo vytržení, Elán ich zase dostal. Starí dinosauri to stále vedia. To bez debaty.

A pokračuje Pety Čery: Tak sme sa rozlúčili s ďalšími hosťami a show pokračuje ďalej. Ešte budeme mať troch hostí a možno jedno prekvapenie…..Niektorí vstávajú lebo si myslia, že Jožo Ráž bola najvačšia hviezda programu.

P.Č.: Nebojte sa máme tu aj vačšie hviezdy. Prvá z nich práááve prichááádza a je od našich susedov. Jeden z najznámejšich   Čechov súčastnosti dostal priepustku, len na dnešný náš večer. Nie je ním nikto menší akoooooo…….Doktoooor……českýýýýý….poslaneeeec………Daviiiiid……RÁÁÁÁÁTH……..

Publikum nechápavo krúti hlavami….počuť reči: Ako sa tu  ten k..ot  dostal….Do p..če čo tu lezie….Hňup česky…My máme zlodejov dosť…Ale. keď prišiel Dr. Rath tak ľudia vstali a dostalo sa mu najvačších ovácií…Vidno, že je to skutočná celebrita…..

P.Č.: Tak vitajte na Slovensku. Očakávali ste takéto privítanie. A, mimochodom, aká bola cesta…

D.R.: Zdravím vás moji milí. Ja sem měl Slováky vždycky rád, vždycky sem tu rád jezdil  do Tater, máte krásnou přírodu, krásny holky. Mám tu spoustu přátel. A myslím si, že na Slovensku je věčší demokracie, a humannější věznice. Víte co milí moji oni mně tu vezli přes hranice jak Al Caponeho, obrnňena vozidla, desítky aut, ja v kleci. Kde bych asi tak utíkal, mám tu svoji rodinu, děti….

Zo sály sa ozval burlivý potlesk. Rath je skutočný rečník a dostane takmer každého. Ako novodobý liečiteľ.

P.Č.: Máte aj iný program, ako túto show….

D.R.: No jóoo…mám…ten čas 24 hodín na svobodě chci využít …Hned za chvíli odcházim do Prezidentského  paláce kde chci požádat pána Gašparoviče o politicky azyl…..

V tej chvíli sa zo sály ozvalo: Zober si Gašpara  so sebou ty vole...kričí jeden podnapitý do pol pása obnažený mladík a máva  svojim bielym tričkom okolo hlavy akoby sa vzdával…

D.R.: Ja vás pozdravuji a želám pěkný večer a naschledanou. Jóóó na konec…..V nejbližší době s mojimi slovenskými přately rozjíždíme petici na založení nový strany SLOVENSKÁ NÁRODNÁ PROTIKORUPČNÁ STRANA…Podpořte nás……

Ľudia pískajú a vykrikujú na Rátha oplzlé slová najhrubšieho zrna a bučia: BÚÚÚÚ……show aká tu už dlho nebola. Každý, kto tu nie je može len ľutovať. Autor tohto blogu je jediným sprostredkovateľom tohto programu. Bohužiaľ, neexistuje žiadny audio ani video záznam.

P.Č.: Tak sa majte a všetko nech vám vyjde. Ale my pokračujeme ďalej zábava nekončí….máme tu mimoriadnu správu z tlačovej agentúry. Na česko-slovenských hraniciach od zajtra obnovia kontroly. Dnes sa tam vytvorila kolóna aut vačšinou z českými ŠPZ…..Predaj tvrdého alkoholu stúpol na Slovensku o 50 %. Toľko správa. Ja len dodávam. Pozor bratia Česi, Slováci sú imunní aj proti metanolu…..vždy majú v krvi dosť protilátky- etanolu…Ha ha……

Aj diváci sa smejú a kričia : Česi nás dostanú z krízy von. Do mesiaca sme alkoholova veľmoc……

P.Č:To, samozrejme nie je koniec programu, a ešte nás čakajú dvaja hostia. Jedna z nich je už na linke. Pokračujeme telemostom Bratislava-Lhasa……. Počujeme sa Dorotka

Z druhej  strany sveta sa už ozýva Dorota Nvotová. Vokol nej malí Tibeťania Ona s typickou cigaretou, jedno z detí  jej vyšlo na hlavu a trhá jej vlasy.

D.N.: Ty choď do pi.e ty malý k.kot…Óóó sorry. To sme už vo vysielaní? A kde to dávajú ….sme u Hríba Alebo v nejakom nezávislom polnočnom programe. Tu je fajn život starám sa o decká, sú veľmi zlaté, mám tu cestovku. Tibet je nádherný, bojujem za jeho nezávislosť….Poďte sa tu pozrieť všetci…Je to také duchovné akoby sa zastavil čas. Ale Číňania ich dosť utláčajú, tibetskú kultúru. Ja to chcem zmeniť. Mám rada meniť veci k lepšiemu, je to vo mne. Som intelektuálka a umelkyňa. Zmením svet. .inak je tu parádne,….všetci sú tu takí spokojní a vyrovnaní ….nádhera….. aj tráva je super ….. pohodička…život je tak krásny………

Mládež sa zabáva, je zrejme, že Dorotu miluje za jej bezprostrednosť a inteligenciu….zožala veľký potlesk...

P.Č.: To je super ale musím ťa sklamať Dorotka..Nevysiela to žiadna televízia ani rádio, takže si možeš kľudne rozprávať ako ti huba narástla. Od nás sa nevynáša….Ha ha…

Aj publikum sa zasmialo…

D.N.: Okej…ale ja už musím končiť do p.če…..na jaký k.kot ste my volali ….žiadna reklama …nič …..možem to o.rať……..majte sa vy zakomplexovaní Slováci ….úbohí ani zvoliť si neviete…asi pojdem s Lipšicom… alebo kašlem aj na politiku…..ja som umelkyňa……mne nikto rozkazovať nebude….Som nezávislá osobnosť, ktorá chce žiť naplno. Mám vás v p.či….Dobrú….

Zjavne nespokojné publikum začalo búchať nohami až sa celá budova začala triasť…

P.Č.: Dúfam, že nám nespadne na hlavu…Dorotkine slová nestoja za to. Poznám Dorotu a je to veľmi inteligentné dievča niekedy trochu uletené…..

Diváci sa ukľudnili ale zjavne sú spokojní s dnešným programom lebo všetci tlieskajú a kričia: PETY,PETY,PETY…..standing ovation….

P.Č.: To to nie je koniec čaká nás ešte jeden hosť. Vrchol dnešného programu ešte len príde. Kto to bude vám poviem za chvíľu. Aby bolo prekvapenie o to vačšie tak oponu dáme dole…..budete skutočne veľmi prekvapení…

Opona išla dole a v hľadisku nastal šuchot, krik, a debata, kto by tu tak mohol prísť….Príde Fico! skríkol niekto….Len to néééé ozvala sa hstka podgurážených….Lasica by mohol prísť. Toho  rada počúvam, povedalo nádherné dievča okolo 20-ky, ako vystrihnuté z Playboya…..A čo keď prídu tie p.če z Ruska, tie Pussy Riot mali dostať podmienku..zamyslel sa jeden chlap. Asi 120 kilový s ksichtom, ako so seriálu Star Trek..ozval sa smiech…..tak to išlo asi dvadsať minút a nič….. .To je ch.uj ten Pety, či ako sa volá.On nás asi oj.bkal. Poďme sa ožrať….

A za chvíľu bola sála prázdna……

Tak skončila prvá show Pety Čeryho. Dúfajme, že bude mať pokračovanie. Ja sa už veľmi teším a všetko podstatné vám sprostredkujem.

Prajem dobrý večer.

United States of Europe nie sú dobré pre Slovensko ! ! !

22.09.2012

Keď som chodil na Základnú školu v 80. rokoch minulého storočia, tak sme mali takého učiteľa chémie, ktorý veľmi pekne rozprával o Európskom hospodárskom spoločenstve /predchodca EÚ/.Bola to taká občianska náuka na hodinách chémie. Mňa to už vtedy veľmi zaujímalo, išlo o porovnávanie EHS a RVHP. EHS už vtedy rozmýšľalo o spoločnej mene a otvorených hraniciach, [...]

Načo je nám Ústava.

31.08.2012

V týchto dňoch máme jedny veľké oslavy za druhými. Slovenské národné povstanie ako základný pilier slobodného moderného Slovenska a prvá demokratická Ústava SR z 1. septembra 1992. Pozrieme sa na to ako sa vyvíjal śtavný systém Slovenska a načo je to dobré. Možno sa to zdajú iba frázy. V normálnych časoch ano, ale keby nastal nejaký problém, je veľmi doležité mať [...]

SNP nebol výtvor komunistov.

29.08.2012

V našej domácej knižnici sme mali dve knihy o Povstaní: od Husáka a Jablonického. Tú od Husáka som nikdy nečítal. O tieto veci som sa začal zaujímať až po roku 1989 a vtedy už Husákovym polopravdám takmer nikto neveril. Z ilegality do povstania. Tam som sa trochu zoznámil s Povstaním aj inak ako nás učili v škole. Pri príprave povstania a v Povstaní boli komunisti v [...]

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 16860x
Priemerná čítanosť článkov: 1873x

Autor blogu

Kategórie